dissabte, 12 de desembre del 2015

INTENTO PENSAR



Intento pensar que vaig pel bon camí. Que el meu futur està enfocat, ara mateix, de la manera que ha d’estar-ho. Que els errors que he comès en el passat han estat fruit de noves decisions que m’han possibilitat ser on sóc ara.

Intento pensar que d’aquí uns  anys podré mirar enrere i adonar-me’n de tot el que està passant ara. Que els ulls que veuen el món d’avui, d’aquí uns anys, el podran comprendre com intento fer-ho ara.
Intento pensar que l’avui no és efímer, però malgrat tot, sé que de les poques coses que puc canviar, justament aquesta no en forma part.

Intento pensar que el món actual pot canviar. Que pot tornar a recuperar els recursos que l’espècie humana ha malbaratat. Que el destí és merament un reflex de les decisions preses avui. 

Intento pensar que el demà el puc construir. Que tinc tot allò necessari per fer possible el que em proposi. Que malgrat no tot sigui equitatiu, si he arribat a posseir les eines per fer-ho, les he d’aprofitar.

Intento pensar que el fet de poder estar aquí avui és per algun motiu. Que tot el que m’envolta en té un. Que sovint pot ser inexplicable però entendre’l n’és un altre per descobrir.

Intento pensar que el fet d’estar reflexionant sobre això té un sentit. Que la idea que m’ha vingut al cap havia d’estar escrita. Que calia deixar constància d’aquelles coses que sovint les cataloguem de sabudes però que necessiten estar gravades. 

PD: Em sap greu haver abandonat tan aquesta setmana el blog quan justament vaig dir que no ho faria però no tenia inspiració ni ganes per poder escriure'us res i ja sabeu que prefereixo fer-ho així que no portar-vos una entrada ràpida i sense cap mena de sentit. Espero que em pogueu comprendre <3

Giny xx

2 comentaris:

  1. Ginny!

    Em sembla perfecte que només publiquis quan et sentis inspirada, realment és el millor! L'entrada és molt bonica i crec que realment tots intentem pensar això per seguir endavant!

    Petoons!

    ResponElimina
  2. Ainaa!!

    M'encanta saber que em compreneu i que el que escric arribi a algú altre i l'entengui... pff no tinc paraules jeje Mercii :)

    Petons <3

    ResponElimina