dissabte, 31 d’octubre del 2015

NECESSITO EXPLICAR-ME

Primer de tot, disculpeu-me.

Fa uns dies que la meva situació, en general, familiar i personal, trontolla, i com comprendreu, m'afecta de ple. Sé que pensareu que no tinc excuses per deixar el bloc de banda durant gairebé una setmana però a més a més d'això he estat uns dies malalta amb febre i quedant-me a casa sense gairebé poder menjar per precaució de no retornar-ho.

Ni molt menys vull que sentiu pena per mi, us demano simplement que em comprengueu o que, d'alguna manera entengueu que si la meva situació no és del tot favorable les meves ganes d'escriure o els meus moment de reflexió tampoc ho seràn.

On vull arribar amb tot això?

Doncs bàsicament el que volia dir-vos és que, a partir d'ara, penjaré entrada quan realment senti que tinc la necessitat d'expressar-me o de compartir amb qui em llegeixi el que sento.

Sense compromisos.

L'objectiu pel qual vaig començar amb aquest ''projecte'' no era un altre que el sol fet de compartir opinions sobre temes que em preocupaven i no tenia oportunitat d'exterioritzar-los.

M'he adonat que a les últimes entrades he estat molt deixada, vull dir, que no hi ha ''l'essència'' o aquell toc que d'alguna manera porta una mica de mi i que espero transmetre.

No vull que penseu que a partir d'ara no penjaré res durant un mes i al següent una entrada i ja està, simplement aclarir que penjaré entrada quan la meva situació actual millori i tingui la necessitat d'explicar-vos alguna cosa.

Entendré però, aquelles persones que per aquest motiu deixin de visitar el bloc, sense voler contradir als meus principis, recolzo que cadascú és lliure de fer el que li convingui i en cap cas retindré a algú a fer quelcom que li hagi deixat d'interessar. Com he dit, l'objectiu d'aquest bloc és merament una vàlvula d'escapament que em premeti expressar/exterioritzar sentiment i reflexions, i que d'alguna manera, arribin a algú altre.

Dit i aclarit això, desitjar-vos que passeu una bona castayada/halloween i que valoreu el que tingueu mentre podeu, perquè no sabreu mai quan us podrà mancar.

Petons <3


Giny xx

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada