divendres, 25 de setembre del 2015

EM PRESENTO



Hola gentt,
He decidit començar a escriure un blog per tal que el que penso arribi a algú més que les meves amigues més properes o simplement al meu ordinador al qui constantment utilitzo com a diari personal o secret com diuen alguns. Doncs sí, definitivament crec que ha arribat el dia de fer-lo no tan... ‘’secret’’.
Compartiré en el blog el que em rondi pel cap en aquells moments, com experiències viscudes, reflexions, frases, recomanacions de llibres, etc. La veritat és que encara no ho tinc molt clar però ja aniré veient que faig conforme es vagin produint els fets. 
Com ja he dit, començo el blog per tal d’expressar a altre gent el que ronda per la meva ment i és fonamentalment per aquest motiu que mantindré l’anonimat, doncs trobo que si he decidit enfrontar-me a una nova experiència no vull que el que sigui per una societat, un nom i cognom, una simple adolescent que va a l’escola, s’adhereixi al que jo expressi per mitjà d’aquestes entrades. 
Us he deixat una petita mostra del que hi trobareu en el meu blog a l'entrada anterior.
Doncs res, és tot fins el moment.
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps, qualsevol cosa comenteu.


Giny xx

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada